رویدادها آرشیو خبر ها
با مرد خاص یوونتوس بیشتر آشنا شوید

با مرد خاص یوونتوس بیشتر آشنا شوید

حضور و انتخاب مائوریتزیو اری وابنه در بخش مدیریتی یوونتوس و شایعات و احتمالاتی که در آینده و نقش بعدی او صحبت میشود را قوی کرده، در این میان و با توجه به حضور قدرتمند اری وابنه در تیم فراری و دنیای فرمول یک، میرکو بورگسی، مدیر بخش خبری f1‐news.eu در اظهاراتی در خصوص شخصیت و نظریه های احتمالی برای انتخاب خود شرکت کرد. که با هم بخشی از آن را می خوانیم.

 

او چطور مدیری است که به یووه پیوسته؟

 

برای تجربیات بسیار ارزنده ای که در فرمول یک کسب کرده برای یووه بسیار مفید است که شخصی مانند او در بخش مدیریت آن حاضر باشد. او بسیار موفق و قدرتمند عمل کرده و شخصیتی قوی و محکم دارد. حداقل در فراری که چنین شخصی بود.

 

به نظر شما دلایلی که باعث شد جان الکان، چنین شخصی را یک بار دیگر در راس گروه قرار دهد چه می تواند باشد؟

 

به نظر من این طور برداشت کرد که روش و برنامه های او بیشتر در یک تیم فوتبال مفید خواهند بود تا یک تیم فرمول یک. در یک تیم، کار تیمی ارزش زیادی دارد و نقش مهمی را ایفا می کند، مسولیت و اهمیت این نقش نیز مهم هستند. به نظرم شخصیت تصمیم گیرنده او به احتمالات و اتفاقات دنیای فوتبال شباهت بیشتری دارد.

 

این شایعه چقدر می تواند صحت داشته باشد که در آینده نزدیک شاهد حضور اندره آ انیلی در فراری باشیم؟

 

در حال حاضر چنین احتمالی نیست، در زمان مارکیونه چنین پیشنهادی انجام شد که به هیچ عنوان پیشنهاد ساده ای در حد شایعه نبود.

 

فرم و شخصیت اری وابنه این طور نیست که در آینده مدیر بیانکونری شود؟

 

شاید جان الکان بعد از رخ دادن برخی وقایع مانند ماجرای سوپرلیگ نیاز به یک شخص و تصمیم گیرنده ای داشت که مستقیما با مدیر باشگاه در ارتباط باشد و در مواقع لزوم وارد عمل شود. شاید اری وابنه به عمد و برای این وارد یووه شده، شاید این دلیل مهمی باشد.

 

از شخصیت تصمیم گیرنده و جدی اری وابنه صحبت کردید، تصور می کنید او در بازار نقل و انتقالات نیز خودش را وارد خواهد کرد؟

 

این را نمی دانم که در این بخش مهارت لازم را دارد یا خیر. در فرمول یک که می خواست حرف اخر را او بزند، اما خب او در این بخش بسیار باتجربه بود.

 

به نظر میرسد که یووه باید روابط خود را با یوفا بازسازی کند، شما فکر می کنید یکی از دلایل حضور اری وابنه این باشد؟

 

در فرمول یک که چنین بود و سعی می کرد روابط خود را با فیا به خوبی حفظ کند و کاملا مراقب بود. او مدیری ست که از تیم و مارک تیمی خود به خوبی دفاع می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: